VGAMES
פקס אינטרנט
קידינט
מפה
שירותים מתקדמים
עיתונים וירטואלים
האתר האישי שלך
שירות לקוחות
GOLDMAIL
בנה לך אלבום
מבצע החודש
שירותים מתקדמים
שירותי דואר אלקטרוני
שינוי סיסמא
שינוי מסלול גלישה
עדכון פרטים אישיים
ברור שעות גלישה
העברת דוא"ל
הקפאת מנוי
פעולות נוספות
עדכוני וירוסים
הודעות למנויים
דף קשר
מה זה אינטרנט
רשתות ביתיות
התקנה ראשונה
תוכנות גלישה
דוא"ל וקבוצות דיון
מספרי גישה והגדרות
עדכוני וירוסים
גולדמייל - עזרה
חסימת דואר זבל
בקרת הורים
אתר בקרה
צור קשר
שאלות ותשובות
קהילות ראשי
 
 
 
 
  תמיכה טכנית
  מה זה אינטרנט
  רשתות ביתיות
  התקנה ראשונה
  תוכנות גלישה
  דוא"ל וקבוצות דיון
  מספרי גישה והגדרות
  עדכוני וירוסים
גולדמייל - עזרה
  חסימת דואר זבל
  בקרת הורים
  אתר בקרה
  צור קשר
  שאלות ותשובות
 
 
חזור
    חזור
 
Gold Mail FAQ

לקוחות יקרים,
smile אינטרנט זהב השיקה את שירות Gold Mail באתר הבית המאפשר לכם גישה מלאה אל הדואר האלקטרוני שלכם , תוך שילוב ממשק חדיש ובלעדי המאפשר ניהול אפשרויות מתקדמות בחשבון הדואר.

השירות ניתן ללא כל תשלום נוסף , ומאפשר גישה לדואר האלקטרוני שלכם גם במהלך שהותכם בחו"ל , או בעת חיבור לספקית אינטרנט נוספת.

לנוחיותכם מאגר שאלות נפוצות :

פעולות כלליות.

1. כיצד ניתן להיכנס לשירות Gold Mail ?
2. כיצד אוכל לראות כמה נפח מוקצה לי בתיבת הדואר ?
3. איך ניתן למחוק הודעות בתיבה ?
4. איך יוצרים הודעת דואר חדשה ?
5. כיצד ניתן לצרף קובץ אל הודעת דואר אשר אשלח ?
6. כיצד אוסיף אנשי קשר אל פנקס הכתובות ?
7. כיצד אוסיף אנשי קשר אל הודעת דואר ?
8. מדוע לא ניתן לראות את ההודעות לאחר שמשכתי אותן בתוכנת הדואר שלי ?
9. מדוע אינני רואה את כל ההודעות בתיבת הדואר הנכנס בשירות ?
10. כיצד ניתן להגדיר את שמי אשר יופיע בשם השולח ?
11. כיצד ניתן לצאת מהשירות באופן מסודר ?

פעולות מתקדמות.

12. כיצד מונעים מדואר לא רצוי להיכנס אל התיבה ?
13. כיצד ניתן להעביר דואר מכתובתי ב smile אינטרנט זהב אל כתובת דואר אחרת ?
14. כיצד ניתן ליצור מענה אוטומטי לכל מי שישלח לי הודעות ?
15. כיצד ניתן להגדיר חתימה אישית ולצרפה לכל הודעה שאשלח ?
16. כיצד ניתן להגדיר שמירת עותק של כל הודעה הנשלחת מהתיבה ?
17. כיצד אשנה קידוד להודעות בעברית המופיעות בג'יבריש ?

לשאלות נוספות אנא פנו אלינו :

טלפון : 03-5763000 | דוא"ל : support@zahav.net.il | פקס : 057-7975010
לשירותכם 24 שעות ביממה,
smile אינטרנט זהב - מחלקת התמיכה הטכנית.
תשובות
1. כיצד ניתן להיכנס לשירות Gold Mail ?
על מנת להיכנס אל השירות , יש לגלוש תחילה אל אתר הבית של smile אינטרנט זהב בכתובת www.zahav.net.il ולאחר מכן ללחוץ על לשונית "דואר".

ניתן גם להיכנס ישירות אל השירות בכתובת http://goldmail.inter.net.il/.
כעת יופיע החלון הבא :

בחלון זה יש להזין את שם המשתמש והסיסמא אשר משמשים אותך לחיבור אל רשת האינטרנט , כמו כן ניתן לבחור בשפת הממשק הרצויה לעבודה : עברית / אנגלית.
נלחץ על "אישור" על מנת להיכנס אל שירות Gold Mail.

חזור למעלה
2. כיצד אוכל לראות כמה נפח מוקצה לי בתיבת הדואר ?
יש להיכנס אל "אפשרויות" ושם ניתן לראות את נפח התיבה המוקצה ואת הנפח המנוצל , לדוגמא :

כמו כן, בתפריט "אפשרויות" ניתן לראות את נפח התיבה המוקצה ונפח התיבה אשר נמצא כרגע בשימוש.

במידה ונפח התיבה המנוצל גבוה , יש לבדוק את הדברים הבאים :
1) יש לבדוק כי בתיקיית "סל מחזור" לא מאוכסנות הודעות אשר סומנו למחיקה ולא נמחקו בפועל. במידה וכך המצב , יש ללחוץ על כפתור "רוקן" על מנת למחוק את ההודעות לחלוטין מן שרת הדואר ובכך ולפנות מקום בתיבה.
2) יש ללחוץ על "תיקיות דואר" ולוודא כי לא נוצרו תיקיות שונות המכילות פרטי דואר. במידה וכך המצב , יש להעבירן אל תיבת הדואר הנכנס ולמשוך אותן אל המחשב באמצעות תוכנת דואר כגון Outlook Express .
או במידה וברצונך למחוק את ההודעות , יש להעבירן לתיקיית "סל מיחזור" וללחוץ על כפתור "רוקן" על מנת למחוק את ההודעות משרת הדואר ובכך ולפנות מקום בתיבה.



חזור למעלה

3. איך ניתן למחוק הודעות בתיבה ?
א. בחירת ההודעה הרצויה.
נסמן ב- V את ההודעות הרצויות למחיקה.
ב. העברת ההודעות אל תיקיית "סל המחזור".
לחיצה על כפתור "מחק" תעביר את ההודעות אשר סומנו לתיקייה זו ועדיין לא תמחק אותן מן התיבה.
ג. מחיקת ההודעות מתיקיית "סל המחזור".
על מנת למחוק את ההודעות לחלוטין מן התיבה, יש ללחוץ על כפתור "רוקן סל המחזור" אשר בתפריט בצד ימין.

כעת כל ההודעות אשר סומנו ימחקו מהתיבה.

חזור למעלה

4. איך יוצרים הודעת דואר חדשה ?
כאשר ברצונך לשלוח הודעת דואר, יש לבצע את הפעולות הבאות :
א. יש להיכנס אל תפריט "הודעה חדשה".
ב. בשדה "אל" נכתוב את כתובת הדואר האלקטרוני הרצויה לשלוח אליה את הודעת הדואר.
ג. בשדה "נושא" נכתוב את נושא ההודעה.
ד. ניתן לכתב כתובת דואר אלקטרוני של נמען אחר תחת "העתק" ו"העתק חסוי".
ה. לאחר כתיבת פרטי ההתכתבות, ניתן לכתוב את המלל הרצוי בתיבת הטקסט.
ו. על מנת לשלוח את ההודעה אל הנמען, יש ללחוץ על כפתור "שלח".

חזור למעלה

5. איך ניתן לצרף קובץ להודעת דואר שאשלח ?
א. על מנת לצרף קובץ, יש ליצור תחילה את הודעת הדואר ע"י לחיצה על "הודעה חדשה" ולמלא את
כתובת הנמען וכן את הנושא כפי שתואר בסעיף מספר 4.
ב. לאחר מכן ניגש לחלק התחתון של דף ההודעה ונלחץ על "עיון...או Browse…".

החלון אשר יפתח יאפשר לנו לבחור את הקובץ אשר שמור במחשב, ולאחר מכן יש ללחוץ על "פתיחה" או "Open" , מייד ניתן יהיה לראות את שם הקובץ ונתיבו.

יש ללחוץ על כפתור "הוסף". יתכן פעולה זו תיקח מספר דקות, בהתאם לגודל הקובץ.

כעת ניתן לראות כי במצב זה הקובץ מצורף ומוכן לשליחה יחד עם ההודעה.
במידה וברצוננו למחוק את ההודעה, יש ללחוץ על ציור פח האשפה.

על מנת לשלוח את ההודעה לנמען, יש ללחוץ על כפתור "שלח".

חזור למעלה

6. כיצד אוסיף אנשי קשר אל פנקס הכתובות ?
בתפריט "פנקס כתובות" יש ללחוץ על כפתור "הוסף איש קשר".

בחלון אשר נפתח, יש לבחור כינוי וכתובת דואר אלקטרוני. לא חייבים למלא את שאר הנתונים. לסיום, יש ללחוץ על "שמור" בתחתית העמוד.

כך יראה פנקס כתובות לדוגמא:

חזור למעלה

7. כיצד אוסיף אנשי קשר אל הודעת דואר ?
על מנת לצרף כתובת מפנקס הכתובות אל הודעת דואר, יש תחילה ללחוץ על "הודעה חדשה".
בחלון אשר נפתח יש ללחוץ על כפתור "פנקס כתובות" ולסמן ב- V את הכתובות הרצויות.
ניתן לבחור ב"אל", "עותק" ו/או "עותק חסוי" לכתובות הדואר השונות.

להעברת הכתובות אל ההודעה, יש ללחוץ על "חזרה לכתיבת הודעה".

הודעה לדוגמא תיראה כך:


חזור למעלה

8. מדוע לא ניתן לראות את ההודעות לאחר שמשכתי אותן בתוכנת הדואר שלי ?
שירות "גולדמייל" מאפשר לראות את הודעות הדואר הנמצאות על השרת ואילו תוכנת הדואר מעבירה את הנתונים ישירות משרת הדואר אל המחשב.
לפיכך, כל הודעה אשר נמצאת בתיבה ונמשכה אל תוכנת הדואר נמצאת כבר במחשב.
ניתן להגדיר "עותק על השרת" בתוכנת הדואר, על מנת לראות את ההודעות לאחר משיכתן אל המחשב.

חזור למעלה

9. מדוע אינני רואה את כל ההודעות בתיבת הדואר הנכנס בשירות ?
תצוגת ברירת המחדל מראה חתך של 20 הודעות בעמוד, ניתן לדפדף בין העמודים על ידי ניווט עם החיצים בסרגל העליון

במידה וברצונך להגדיל את כמות ההודעות אשר תוצגנה בתיבת הדואר הנכנס, יש להיכנס אל תפריט "הגדרות" ולבחור במספר ההודעות הרצוי לתצוגה, לדוגמא :


חזור למעלה

10. כיצד ניתן להגדיר את שמי אשר יופיע בשם השולח ?
בתפריט "הגדרות", באפשרות "שם מלא" ניתן לשנות את שם התצוגה של השולח. לסיום, יש ללחות על "שמור" בתחתית העמוד.

חזור למעלה

11. כיצד ניתן לצאת מהשירות באופן מסודר ?
חשוב ביותר ללחוץ על כפתור "יציאה" , על מנת לבצע יציאה בטוחה ולאפס את נפח התיבה במידה ומחקת הודעות דואר וברצונך לפנות נפח בתיבה.

חזור למעלה

12. כיצד מונעים מדואר לא רצוי להיכנס אל התיבה ?
ניתן להגדיר מסנני דואר אשר יכיל הגדרות אישיות, כולל פעולות מתבקשות לביצוע.
יש להיכנס בתפריט "אפשרויות" אל "מסנן דואר".
א. הוספת מסנן דואר.
נבחר את הנושא הרצוי, ולאחר מכן נקליד את המלל בהתאם.

ב. בחירת פעולה רצויה.
כאן נבחר איזו פעולה תחול על ההודעה. כעת יש ללחוץ על "אישור".

כך יופיעו מס' מסנני דואר אשר הוגדרו לתיבה:

חזור למעלה

13. כיצד ניתן להעביר דואר מכתובתי ב smile אינטרנט זהב אל כתובת דואר אחרת ?
יש להיכנס בתפריט "אפשרויות" אל "ניתוב דואר".

כעת יש לרשום את הכתובת אליה ברצונך להעביר את הדואר, כולל אפשרות לשמירת עותק בתיבתך ב smile אינטרנט זהב.

יש ללחוץ על "התחל" על מנת להפעיל את ניתוב הדואר.

לאחר הפעלת השירות נקבל הודעת אישור:

על מנת לבטל את השירות יש לבחור ב"הפסק". תתקבל הודעת אישור:

חזור למעלה

14. כיצד ניתן ליצור מענה אוטומטי לכל מי שישלח לי הודעות ?
יש להיכנס בתפריט "אפשרויות" אל "מענה אוטומטי".

יש לרשום את נושא המענה וכמו כן את תוכן ההודעה.

לסיום, יש ללחוץ על כפתור "הפעל". תתקבל הודעת אישור:

על מנת לבטל את השירות, יש ללחוץ על כפתור "הפסק". תתקבל הודעת אישור:

חזור למעלה

15. כיצד ניתן להגדיר חתימה אישית ולצרפה לכל הודעה שאשלח ?
חתימה אישית הנה מלל קבוע בגוף ההודעה, כגון שם פרטי ומשפחה או תפקיד ייצוגי אשר יישלחו בסוף כל הודעה באופן קבוע.
א. יצירת חתימה אישית.
בתפריט "הגדרות" יש לעבור אל "חתימה אישית". כעת ניתן לכתוב את המלל הרצוי שיהווה חתימה.
לסיום יש ללחוץ על "שמור" בתחתית העמוד.


ב. הפעלת חתימה אישית להודעות דואר.
במידה ומסומן "כן" באפשרות "כלול חתימה אישית בדואר יוצא", כאשר תישלח הודעה חדשה, האפשרות "הצג חתימה אישית" תהיה מסומנת כברירת מחדל.

חזור למעלה

16. כיצד ניתן להגדיר שמירת עותק של כל הודעה הנשלחת מהתיבה ?
בתפריט "הגדרות" יש לעבור אל "תיקיית דואר יוצא" ולסמן "כן" באפשרות "שמור העתק...".
כעת יש ללחוץ על "שמור" בתחתית העמוד.

חזור למעלה

17. כיצד אשנה קידוד להודעות בעברית המופיעות בג'יבריש ?
בתפריט "הגדרות" יש לעבור אל "קידוד גופנים" ולבחור מהרשימה "עברית".
כעת יש ללחוץ על "שמור" בתחתית העמוד.

חזור למעלה